.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون سیاسی و ‌امنیتی استاندار گیلان:
تفویض برخی اختیارات به مدیران شهرستانی
تفویض برخی اختیارات به مدیران شهرستانی.

به گزارش فارس، محمد احمدی‌پور شنبه شب در جمع مدیران این شهرستان با تبریک هفته وحدت با اشاره به فشار دولت‌های غرب و آمریکا و کمبود اعتبارات، اظهار کرد: امیدواریم با تدبیر دولت و مساعدت نمایندگان مجلس شورای اسلامی شاهد توقف روند تورمی در کشور باشیم.

وی ضرورت دستیابی به رونق اقتصادی را مورد تأکید قرار داد و گفت: اگر چه مباحث فرهنگی در جایگاه بالا و از اهمیت خاص برخوردار است اما برطرف شدن مشکلات اقتصادی بسیار اهمیت دارد.

این مسئول برنامه‌ریزی برای برطرف شدن مشکلات را مهم خواند و تصریح کرد: انتخاب گفتمان روحانی در 24 خرداد 92 یک تحول است.

وی افزود: کشور ما در شرایط ویژه اقتصادی و سیاسی از ابعاد مختلف قرار دارد اما با تدابیر مقام معظم رهبری و رئیس جمهور اتفاق‌های خوبی در سطح کشور افتاده است.

احمدی‌پور افزایش تولید و اشتغال و رونق اقتصادی را از انتظارات دولت از فرمانداران برشمرد و یادآور شد: امروز باید شرایط را برای تولید فراهم کنیم و هیچ مدیری حق ندارد در این راه سنگ‌اندازی کند.

وی خاطرنشان کرد: درصدد هستیم به تناسب فواصل شهرستان‌ها و جلوگیری از هزینه تردد افراد برخی اختیارات را به مدیران شهرستان تفویض کنیم.

معاون سیاسی‌ و امنیتی استاندار گیلان قول داد که در ماه یک روز را با جمعی از مدیران کل استان در شهرستان تالش حاضر شود و به حل مشکلات مردم بپردازد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.